Tuesday, August 31, 2010

Aku suka kucing oren. Ko?

Itu bukan soalan J untuk anda semua. Itu soalan dari seorang rakan kepada J.

Kucing belakang rumah Atuk.

Dan jawapan yang J beri...  'I just love all of them'  ^_^
Anak kucing yg mahukan perhatian dari J.

J suka kucing. Sangat. Tak kira warna, rupa mahu pun saiz.

Anak kucing yang J jumpa dalam almari kelas.
Si Domok di sebuah Pet Shop di Jalan Kuching.
Si ekor panjang yang asyik masyhuk menggesel di kaki tanpa jemu.

Buat masa ni, sedang tergila-gilakan budak domok ini!

Maru yang Comel!
 Tapi belum terbuka hati ini nak memelihara kucing buat masa ini. Cukuplah sekadar memberi kasih sayang dan perhatian yang sedikit untuk kucing-kucing yang J jumpa tiap kali makan di mana-mana...

2 comments:

  1. geramnya tgk kucing yg jumpa dlm almari kelas tuh...cute sangat!

    ReplyDelete
  2. a'a kan? Akak pun.. suke sgt yang kaler kelabu tu. Lepas pindahkan, jumpa 2 kali je. Lepas tu tak jumpa dah.. :(

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^