Wednesday, October 30, 2013

Wordless Wednesday ~ Curious

Published with Blogger-droid v2.0.10

Janganlah Bengkak

Penyebabnya...

1. Tonton I Love you Mr Arrogant.

2. Tonton Jodoh Itu Milik Kita.

3. Berceritera dengan teman lama

Hari ini adalah hari pengosongan tangki ayot mata. Harap-harap tak bengkak lah mata ni esok.

J: susah betul nak buang tabiat nangis bila tengok cerita sedih kat tv... T.T

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, October 29, 2013

Janganlah Bengkak Wahai Mata

Penyebabnya...
1. Drama Love you Mr Arrogant.

2. Drama Jodoh Itu Milik Kita.

3. Berceritera dengan teman lama dari i.i.u.m.

Hari ini adalah hari pengosongan tangki ayot mata. Harap-harap tak bengkak lah mata ni esok.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sunday, October 27, 2013

Ahad yang sejuk

Dah lama mami tak layan si Jebat ni tidur atas badan. Dalam sejuk-sejuk hujan ni, dia nak ngendeng jugak-jugak. Syok nengok dia lena...

Dah 15 minit tak leh gerak ni. Tak sampai hati nak alih walau dah kebasss...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Monday, October 21, 2013

Jebat and his Favourite Mouse

Published with Blogger-droid v2.0.10

Saturday, October 19, 2013

My Weekend Activity

This would be my upcoming project.
Browsing through and designing.

Hope that what that has been planned will go smothsailing. InsyaAllah...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, October 18, 2013

Didi Beranak Lagi

Sekor je. Comey sangat. Beranak depan rumah Mak Iti. Rasa nak adopt. Tapi dah ada 3...camne nih?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, October 16, 2013

Wordless Wednesday ~ Jebat & TV

Published with Blogger-droid v2.0.10

Monday, October 14, 2013

Bila Daun Palas Tak Cukup

.... kita bungkus gulung padat-padat macam bantal pelok jek.. hehe...

Salam Aidil Adha.

J: hanya berjaya membungkus satu dengan comey, gemok dan padat je (yang paling cantik dalam tu). Yang lain nan  hado..tah hape-hape. Macam la first time baru buat. ^_^

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, October 9, 2013

Selesa

Yaaa.... ini dak Jebat bertuah sudah semakin selesa tinggal di rumah mami. Terbongkang lena tak sedar diri... kemain lagi..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Monday, October 7, 2013

Aloe Vera Berbunga?

Baru perasan pagi tadi kat kebun di sekolah. Tak pernah lagi jumpa tanaman daun lidah buaya ni mengeluarkan bunga. Tak sabar nak tunggu bunga kembang nak tengok rupa bunganya macam mana..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Thursday, October 3, 2013

Pembuli Hebat

Do you have any ideas how to teach this little Jebat not to bully others?

Really felt pity for Ian..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, October 2, 2013

Wordless Wodnesday ~ Penunggu pintu tandas

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, October 1, 2013

Ketagih.

Coklat mampu buat saya tenang.
Mana nak cari coklat jenama ni?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^