Monday, August 2, 2010

Hambik kau!!!! ***WARNING. May contain GROSS image.***

Good Morning everybody!!! 

Masih rasa malas di pagi Isnin? hehehe... Saye juge! Oh ya... bagaimana anda menghabiskan masa di hujung minggu? Bercuti? Memasak? Shoppping? Tengok wayang? Atau tidur dan bermalas-malasan di rumah sahaja? J pun takde kemana-mana, konon nak siapkan menanda kertas peperiksaan formatif dan percubaan upsr.  Alhamdulillah... udah pun selesai. Sambil-menyambil tu, J menjalankan aktiviti 'spring cleaning'.


Yeah..toing..toing.. kemas ruang tamu jer..(lepas pindah tak nyempat lagi nak kemas betul2..ala kadar je.. Takpe.. sikit-sikit lama-lama abis la berkemas..

Abis ruang tamu dikerjakan, sambung ke dapur. Keluarkan kotak bawah sinki, sebelum nak sapu dan mop. Tiba-tiba.. muncullah hamba Allah yang sangat J benciiiiiiiiii!!!! 2 pulak tuh.. Hampir nak melompat dibuatnya...

J pandang keliling nak cari bahan untuk buat senjata. Capai satu.. terus hempuk.. pek..pek..pek... Hambik kau!!!!  Puas Hati!

 *



*


*


*



*



eeiii... allergic betul kalau nampak hamba Allah yang satu ni!

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^