Thursday, August 19, 2010

Beruang & Bantal Bucuk

Jumpa artikel ni dalam Berita Harian hari ini - 18 Ogos 2010... Bukan perempuan jer yang ada  sifat begini kan? Tak salah.. tak buruk pun... J faham dengan mereka yang begini kerana J pun begitu. Tanpa bantal bucuk, J tak berapa nak boleh lena, melainkan betul-betul letih... (ye.. sila ketawa.. dah bangka pun masih ada bantal bucuk.. Yang nak cukup tidur tu J, hokey... gelak sket-sket dah! ^_^)


klik untuk gambar yg lebih besar. Maceh..

J pernah baca, ada kajian mengatakan orang-orang yang tak boleh berpisah dengan bantal bucuk, bear bucuk atau selimut bucuk ni self esteem dia rendah. Ada satu bahagian diri yang lemah yang hendak disorokkan dengan berselindung dan bergantung dengan bantal@bear@selimut bucuk tu untuk yakinkan diri. Tapi... ye ke?

Tak kesahlah... janji tiap-tiap malam J tidur lena.... ZzzZzzZzzzz...

Selamat malam semua.. ^_^


notakaki: Didn't have the chance to hug & cuddle my tedi bear sayang... bila ek?

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^