Wednesday, November 27, 2013

Adik Kesayangan

Sekarang ni kalau Jebat tak kerabat badan mami bila dia nak tido.. dah selalu nampak Jebat cari Ian pulak..... bagussss...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, November 26, 2013

Kursus di Hari CUTI

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, November 15, 2013

Budak Nakal

Ni lah bukti dia budak nakal. Main sorang-sorang sekor-sekor pun boleh terbelit tengkuk sendiri... Kalau dapat beg plastik kat dia, sampai terbelah habis lunyai dia dikerjakan..keluar masuk buat, slide pusing satu rumah pun ada.. haihh... kena tukar nama ke kalau camni?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, November 13, 2013

Wordless Wednesday ~ Like abang like adik

Published with Blogger-droid v2.0.10

Monday, November 11, 2013

Buat Sepah

Jebat punya kerja. Uwaaaaa..... mami penat tau!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Thursday, November 7, 2013

Nak Nyelit Jugak...

Mami is busy.
Boredom strikes Julie.

Nak nyelit jugak bawah kepala lutut mami.. -_-"

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, November 5, 2013

Happy New Hijra Year!

Alhamdulillah...

Maaih terus diberi kesempatan untuk menikmati rahmat dan kebesaranNya. Semoga peluang yang diberi ini tidak lagi kita sia-siakan untuk memperbaiki diri dan berusaha untuk menjadi yang lebih baik. InsyaAllah...

Am blessed to have this three furry kids with me. They would take turns to wake me up daily before Subuh. Even if I sleep late doing school works and did not wake up after the alarm, Julie would definitely try her very best to wake me up. And...she never fails. Not even once! Hopefully I'm more determined to perform my night prayers after this.... amin

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sunday, November 3, 2013

Like Kakak, Like Adik

I noticed that Jebat's character is more influenced by Julie. Nonetheless, he's the most 'manja' furbaby in the house because he still climbs onto my chest just to cuddle up with me until he fell into deep sleep.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Saturday, November 2, 2013

Rindu Menggebu...




Gambar yang dikongsi oleh Saiful Nang di FB ni menggamit rindu teramat kepada ketenangan yang pernah dirasai sepanjang berada di tanah haram...

Alhamdulillah..Dia telah perkenankan doa-doa saya untuk rakan-rakan dan insan-insan yang saya amat sayangi. Subhanallah...kesemua impian dan harapan mereka telah tercapai.

Semoga Allah perkenankan doa-doaku ketika pernah berada disana dahulu. Semoga kesabaran terus kekal dalam diri menanti kebahagiaan yang hanya Dia dapat penuhi... amin..
Published with Blogger-droid v2.0.10

Belajar Melalui Teladan

If you follow my posts previously, you'll know this lil guy, Jebat, learned 'this' lesson from who...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, November 1, 2013

Punoh...

Beberapa hari lepas, si jebat dok sibuk main dengan paper bag ni. Seronok dia keluar masuk dlm paper bag tu. Tak jadilah nak buang...

Hari ni dah jadi macam ni. Adoi... Ni takde lain la ni. Mesti kerja si abam Ian.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Making Tarts in School

It's a busy year indeed. Haven't had much time to go lunch together with friends after the UPSR exam.

One of my friend is a baker. She brought her oven to school and we did this during our free time. It's yummy!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^