Monday, September 30, 2013

Nyet

Muka perengus. Tapi hati ada baik punya. Walau kena sembur bagai nak rak dengan Ian, Julie dan Jebat..dia tetap cool tak balas pun. Kalau dia boleh get along betul-betul dengan budak bertiga tu.. I would really love to keep him permanently.

Unfortunately, my kids can't tolerate Nyet at all. Eventhough Jebat can play with Nyet but Nyet had become his bully victim. Macam mana Julie buat Jebat, Macam tu la Jebat buat kat Nyet. T.T

So...off he went home with my parents last week.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, September 27, 2013

Tortilla Chips

Nyams.
Should try.
Beli kat Aeon RM6.60.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Thursday, September 26, 2013

Selipar yang sangat berjasa

RM5 je sepasang.

Dah jauh dia membawa tuannya berjalan hingga ke tanah haram. Melindungi tuannya dari kesakitan dan juga memberi keselesaan ditahap yang paling optimum.

Kini dia dipakai setiap hari masih terus berkhidmat memberi keselesaan tanpa menyakitkan. Itulah dia sepasang selipar Bowling kesayangan dan kegemaran saya....boleh di dapati di pasar-pasar malam jer... ^_^

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, September 24, 2013

The Tabbies

Nyet has gone home. Pak Mat had taken him during the weekend.
I could see Julie's more relax than before.
He was a kind and cool kiddo. He had never even hissed to Ian, Julie and Jebat.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sunday, September 22, 2013

Berselimut Tuala Lembab

Jebat demam. Panas sgt badannya. Jadi J amik towel kecik basahkan dan selimut dia. It helps to lower down the heat. Lena dan lama tidur pulak tu. Memerap je nak tido atas dada..

Get well soon sayang.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Saturday, September 21, 2013

21 September 2013. Still breathing. Alhamdulillah....Thank you Allah.


Why should I feel down and lonely when all well wishes and prayers keep coming in on my day.. The moment Jebat climbs up just to cuddle with me, the rush of love runs in the veins..the feeling was totally overwhelming.. Even a little furball could make me feel so loved.

Alhamdulillah..I should be more grateful with all the blessings and love that I have right now. Could have never repay all the sacrifices done by Mak Iti since I was born till today. Should have been more thankful for still being able to breathe and repent for all sins that I've done. I really need to always refresh and remind myself that I must not be sad. I was never alone because I've always have Allah by my side..insyaAllah..always..

J: Dak Jebat bertuah ni demam selsema. Jangkit dari Nyet. Memerap je dia hari ni. Nak menempel dan menyondol je..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, September 18, 2013

Kukirim Rasa Cinta Ini

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, September 17, 2013

Mengantuk

Tak elok tidur waktu lewat petang menghampiri ke senja. Tapi bila dah penat sangat-sangat, kadangkala terbabas juga.

Tuntutan kerja seringkali menyebabkan tenaga diperah sehingga kering. Bila dah letih, mulalah mengantuk. Cepat benar rasa penat dan letih sejak akhir-akhir ni. Mm...dah tua agaknya.

Dengki betul bila tengok budak-budak ni terbungkang lepas makan. Kesimpulannya.. J tengah penat. Nak tido.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, September 13, 2013

Adoi...

Ni la dia Jebat Bertuah

Published with Blogger-droid v2.0.10

Wednesday, September 11, 2013

Wordless Wednesday ~ Bila Jebat & Julian lena

Published with Blogger-droid v2.0.10

Bila Stress

....akan terhasillah sesuatu yang dapat menenangkan hati dan perut.

J: Stress dengan anak murid yang tak dengar kata langsung... taktau nak bahasakan macam mana dah. Buntu. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sunday, September 8, 2013

Benam Muka Di Perut



Hari ini hari Ahad.
Hari ini hari mami dapat berehat.
Hari ini cuaca redup dan sejuk.
Hari ini dapat tido berpeluk-peluk dengan mami.
Hari ini mami dapat benam muka kat perut Julian... ^_^
J: sehari tak cium bau Ian...tak lengkap rasanya.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Saturday, September 7, 2013

Di sini

Pada hari ini mengimbau kenangan lama..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Friday, September 6, 2013

Sila Ambil Nombor Giliran Anda.

7.15 p.m.
Ngiauu..ngiau...Kroh.. kreh..kroh.. kreh..


8.20 p.m.
Ngiau.. nak naik jugakk...


8.30 p.m.
Purrr...purr....


10.05 p.m.
Mami...Ian nak naik jugak boleh?


10.10  p.m.
Kroh..kroh..krohh.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tuesday, September 3, 2013

Hadoilaaa....

Hyper, nakal, bising, tak suka pakai kasut...

Tak terlayan... >_<

Published with Blogger-droid v2.0.10

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^