Thursday, September 30, 2010

Nak cuba Roti inti Tikus?

Korang suka makan roti?

Suka? Tak suka?

Sedapkan kalau dapat makan roti inti sardin ke... roti bakar sapu kaya dengan planta ke.. roti sapu jem stroberi ke... teringin pulak.. haaaih...

emm.. dah lama tak makan roti lepas bulan Ramadhan ni... kejap lagi nak keluar cari roti lah. Boleh makan dengan jem dan butter untuk sarapan esok pagi. Nyams... (agak terliur bagi diri ini, buat masa ini.. hehe..). Tapi....

Andai kata lah... dah habis sebuku roti korang lahap dengan penuh selera. Sekali terjumpa ini....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sandwich Tikus.. ^_^

Aaaaa....... 


Jangan risau... ini bukan kisah di Malaysia ye? Tapi di Oxfordshire. Jadi jangan gelabah. Dapatkan cerita sebenar disini.


Kesian anak tikus tu ye? Mungkin dia terjatuh masa packing agaknya. Tapi  mungkin juga terjatuh masa adunan dimasukkan ke dalam loyang. Kalau la terjatuh dalam loyang, haruslah tikus tu pun masak sama ye tak? Orang yang beli roti ni dah makan beberapa keping roti dari buku yang sama. Yang membuat dia bertambah geli ialah, si tikus itu sudah kehilangan ekor.... mana la perginya? Mungkinkah dia sudah termakan ekor itu?

Apa-apa pun.. Eeeeuuuwww.....

4 comments:

  1. euuwww..... kembang tekak tengok gambar nih... tengok pada keadaan roti yg dah siap ada mould anak tikus tu, haruslah cik siTI ni dah termasuk dlm loyang awal2 lagi time roti tu nak mengembang n dibakar... huhuhuu....

    ReplyDelete
  2. mmg sgt euuwwwww kan kak emi? hehe.. jgn serik nk beli roti ye?

    ReplyDelete
  3. haha... takde sape nak meow!

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^