Thursday, September 2, 2010

Dah Shopping Raya?

Saya sudah!

Kat mana lagi kalau tak tempat kegemaran semua...

Kat Jalan Tunku Abdul Rahman lah...

Tahun ni pecah rekod! Sebab Pak Mat turut serta. Teringin agaknya sebab dah bertahun-tahuhn J dengan Mak Iti menyukat gerai-gerai kat situ dari pagi sampailah lewat petang. Dari mana datangnya tenaga pun ntah lah.. hehe.. 

Tapi malam sebelumnya, J dah teman Pak Mat membeli belah di One Utama.

Agak terbelah lah sikit poketku ini.. (-_-)

Berbelanja mestilah dengan berhemah. J keluarkan belanja untuk kuih sedikit dan baju kurung (ingatkan tak perlu nak beli/buat baju kurung untuk raya tahun ni). Dan yang satu ni rasanya paling bermakna ketika pembayaran dibuat. Mesti korang dah pernah tengok benda alah ni kan?



dan.... 

fungsinya adalah untuk menjaga 'awning' tudung-tudung baru yang J baru beli tuh yek?

Yang kosong kat bawah tu.. akan diisi tidak lama lagi!
notakaki: esok nak pergi UPM semula. yeay..boleh singgah beli tudung kaler merah..hitam.. putih.. mm.. mm.. kaler ape lagi yang takde yek?

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^