Tuesday, September 14, 2010

JANGAN MANDIkan ARNAB di waktu PAGI!!!

Abang J balik kampung isteri dia. Jadi dia meninggalkan Cumi & Didi kat rumah Mak Iti.


Memandangkan J ada di rumah, makanya J lah akan dikerahkan untuk membersihkan lapik najis si Cumi & Didi di waktu pagi. Tiba-tiba timbul satu idea untuk mandikan budak berdua yang busyuk itew!!!Seronok je budak2 tu kena sembur dengan air. Siap lompat - lompat lagi.. hehe.. tipu je. Dah siap mandi, dibiarkan aje budak berdua itu menikmati cahaya matahari.. sunbathing la kunun.. heh.. Tiba-tiba si Cumi melompat atas Didi dan kasi gegar itu sangkar daaaa....

aiyoh.. mami tepuk dahi je lah tengok perangai budak berdua ni!

Haip! Mak Iti siap lepuk lepik si Cumi tuh.. hehehe... biarla dia. Kalau dah tengah gatai.. bukannya boleh dilarang...  Dah puas mereka bercengkerama, baru J beri makan..

Alfalfa is good for their digestion.

Moralnya, jangan mandikan arnab diwaktu pagi ye!


notakaki: Busuk juga arnab ni yeh? hmm... rasa macam nak tukar hammies jadik nyiauu.. ade sesape nak tak hammies yang dah sedia jinak ni???

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^