Sunday, September 12, 2010

Melodeh di Raya ke 3

Nasik impit berlebih, jadi J dengan Mak Iti buat Kuah Lodeh.. Atau lebih dikenali sebagai Lontong... Percubaan pertama masak menu ni. Jadi.. Macam biasa, tiada resepi. Campak saja sesuka rasa... ^_^

Tempe je takde sebab bnyk peniaga tak berniaga di pasar.

Lontong Sihat kerna kurang santan.. hehe..

Minum petang masih lagi dengan ketupat palas.. kali ni cecah serunding Kelantan. Tiap-tiap tahun mesti ada serunding ni.Sambil ngap.. layan Selamat Pagi Cinta... mm mcm tak faham la itu cerita.. Layan ketupat lagi best! akekek...




notakaki: penemuan yang agak menyentap perasaan... aah... kenapa perlu ada batu penghalang dikala aku ingin menghibur hati yg sudah siaga berduka lara..

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^