Monday, September 27, 2010

Bulat macam bola.

Sejuk-sejuk ni dapat bergulung dalam selimut best kan? Asal petang je hujan.. asal hujan je petang. brr... sejuk!!! Anak-anak pun kemain lagi bergulung macam bola. Tengok je la aksi bola si Mummy & Daddy ni.

Mummy Mija

Daddy Jimi.
J basuh dan bersihkan banglo diorang ni. Maka seperti  biasa mereka ditransitkan di dalam besen besar merah. Sementara nak tunggu kering banglo diorang tu, sampai tertidur kesejukkan.. Cian anak mami... cejuk eh? 

notakaki: 
1. hidup kita macam bola. J rasa sekarang ni adalah masanya J tergolek penyek dibawah. Semoga Allah berikan kekuatan untuk J hadapi hari-hari mendatang dengan tabah dan redha.
2. kekacang ubat selsema terakhir bakal di habiskan malam ini. Harap-harap tidak perlu ulang berjumpa tabib untuk ubat lagi.

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^