Monday, October 18, 2010

SHOT!

Bang! 

errk...
Mati.

Mende le merepek pepagi hari ni.. Hari ni budak-budak exam. Tak dapat relief. Takde buku nak tanda. Jadi ada banyak masa....

ok..where were we? Kenapa tajuk tu? SHOT? Perkataan yang sama juga J terima pada 21 September lepas.

SHOT = Selamat Hari Orang Tua. 
(ye laa... mmg dah tua pon.. -_-)

Jadi takde kena-mengena dengan apa-apa tembakan penjenayah yang mati di Beserah, yang J tengok dalam bertia kat tv. Entri ini ditujukan khaas untuk awak yang menyambut hari tuanya hari ini. ^_^

notakaki: tahun ni dan akan datang dah takde surprise dah untuk awak...kan?

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^