Thursday, October 28, 2010

Buried | The Other Guys

imej google

Filem ni GILA bajet murah. I mean... GILA..GILA.. murah! Shooting hanya didalam coffin. NO WHERE else. Tapi Ryan Reynolds berjaya buat J sesak nafas juga. hnffss...hnffss...


imej google

Baca iklan kat suratkhabar, kalau tengok filem ni boleh ketawa kuat-kuat. Tapi filem ni tak berjaya buat J ketawa kuat-kuat. huh...

imej google

Memandangkan filem ni dibawah klasifikasi 18SG, jadi... banyaklah lawak-lawak orang dewasa. Secara keseluruhannya pada J, tak best sangatlah.. heh.. (maybe it didn't meet my expectation... I didn't expect for slapstic comedy anyhow, perhaps it wasn't humor enough for me.. haaihh..)

Tapi dek sebab nak merasa menonton kat MBO Kepong Village, layankan aje lah. Masuk-masuk je.. semua bau BARU... kusyen kerusi  keras sikit, tapi bila dah betulkan tempat duduk, agak selesa jugak. Tempat sandar pun tinggi. jadi best..boleh sandar dengan selesa. Yang penting tempat duduk luas. Luas kat tempat letak ponggong dan luas kat depan kaki...  tak sesempit tempat letak kaki macam tempat duduk TGV... eh.. terbanding pulak.. hehehe..

Nak pergi situ lagilah esok lusa...

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^