Thursday, June 25, 2009

Bola Eksesais & Toilet bath

Last Thursday, I went to Desa Park City Waterfront..to visit petsmore.com shop. I registered to be a member there. RM10.00. You'll get discounts if you are a member.
I bought these 3 items. Bathing sand, toilet bath and an exercise ball. All these 3 costs Rm24.++




Tempat mandi ni di datangkan dengan sepeket pasir dan spatula untuk mencedok poops..




Buh pasir sikit...




Mija tak mo masuk.. takut agaknya.. tak biasa lagi..




J rasala.. Mija ni ada fobia masuk tempat-tempat kecil kot. dia masuk dalam ni dia diam jer... tak bergolek pun exercise ball ni kemana-mana. J tinggalkan dia sekejap, sementara J nak bersiram. macam mana j tinggalkan dia macam tu jugaklah kedudukan bola tu.. tak bergerak pun...



Si Jimi ni terlebih excited pulak.. tergolek-golek bola tu menjelajah samapai ke dapur... nasib baik exercise ball tu ada penutup. Kalau tak tah kemana-mana lah si Jimi tu merayap..





2 comments:

  1. teringat sat kat hamster aku.. huhuhu... cedih..cedih..

    ReplyDelete
  2. macam2 alatan...
    nak mandi boleh ...nak eksesais boleh...
    siap duit jek...hehe

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^