Wednesday, June 24, 2009

Dell Laptop

Akhirnya.. apa yang dicitakan sudah dipunyai.. It was delivered to my home in my hometown last Friday. I received 2 missed calls from the delivery man.

J: Hello, I received 2 missed calls from you. Is there anything that I can help? (sopan santunnya ticer nih... )
DM: Siapa nama?
J: (Lupa pulak nak introduce..) Saya J... Laptop saya dah boleh hantar ke?
DM: Ya.. you punya bapak sudah angkat..
J: Thank you very much. Bye!

Ja:Laptop dah sampai ek?
Pa: dah.. dah buka pun.. on je belum.
Ja: Tak mo datang KL ke? sesambil tu boleh hantar laptop J... Hari tu kan dah bagi fulus lebihs... (hiks...)
Pa: mm... tengok lah...
So, they arrived that night, both ma & pa. Bukan hanya nak hantar laptop nih jer.. ada urusan lain juga... J bukan mengada-ngada nak dera parent J hokey! Harga Rm1999. including delivery. Warna putih je ada. J bukan nak buat keje graphic pun.. so everything is basic...

Alhamdulillah.. apa yang dicitakan dah dapat... Hasil main kutu nih... Walaupun isi perutnya tak complete. Takpe boleh cari sendiri. Amie dearie boleh tolong kan? kan? kan? hik...
nota kaki: first time main kutu... dari tak nampak pergi kemana duit tu.. baik beli sesuatu berguna... Lepas ni boleh target beli peti ais besar pulak... huhuhu...

3 comments:

  1. ada baca gak iklan...
    ingatkan rm1999++++++

    bestnyerrr yek...
    siap delivery lagik

    ReplyDelete
  2. aku pun tgh bercita-cita nak beli laptop baru nih...kat tempat baru kena pakai laptop sendiri...wuuu...mana nak gagau duit weh...

    ReplyDelete
  3. aku tak pernah main kutu la...teringin ek heheh..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^