Wednesday, December 22, 2010

What's unique about Julian?

er..

mmm.. 


eerrrr..


o_O


errrkkkk....

Eh? MENIARAP?

J agak sibuk setelah beberapa hari Ian tinggal dengan J. Satu hari, J bawa pulang kerja ke rumah. J meniarap depan tv, sambil buat kerja. Ntah bila pun tak sedar bila J terlena. Bila J tersedar, Julian pun tidur meniarap mengadap J. eh...? Terus J capai fon dan snap gambar dia...  Alalala.... sangat sweet! Sama-sama terlena meniarap.

tiru mami tido yek???
Since that only I notice that he loves to sleep in that position. (more or less alike). Selesa agaknya.. hehe.. Kaki depan dan kaki belakang, mesti stretch sehabis panjang... macam gambar kat bawah ni...

dia memang suka meniarap

kalau meniarap, kaki depan belakang mesti stretch habis...

Dan..... Yang paling istimewa tentang Julian aka my darling Ian is...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

taaaaadaaaaa.......

Verrrrrrrrry CHILLAXING kan?

Seriously... pertama kali tengok kucing yang suka silang kaki belakang. J rasa tabiat dia ni sangat UNIK! hehe.. (Maybe not to you) 

Korang pernah tengok kucing silang kaki macam ni?

notakaki: I love you sayang!

6 comments:

  1. ha'ah..si MON pon kengkadang tidur menyarap camnih nape ekk..

    ReplyDelete
  2. J, comle nye Ian tu..kiut la dia tidur cam tu...
    geram aku tgk...heheh
    aku rase mcm Ian tu manje dgn ko...
    aku tetibe rase mcm nk bela kucing gak...

    ReplyDelete
  3. MM:teori kite, dia nak sejukkan perut dia.. hehehe..

    Su: belalah .. buat kawan gado. buat kawan berlari pun menjadik jugak aku dgn Ian nih! haha.. bepeluh aku main lari2 dgn dia dalam rumah.. haha..

    ReplyDelete
  4. hihi...jaja ni suke sgt kucing n hamster ek... Mama wina ni penakut kucing...lariiiiii. but Wina love cat... bile kucing dtg dekat...die pun jerit takut...jauh2 suka.

    ReplyDelete
  5. Jaja mmg suka kucing dari kecik2 lagi. Pegi la mana-mana pun, pantang jumpa kucing. Mesti nak panggil dan garuk-garuk kepala dia.. hehe..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^