Wednesday, December 29, 2010

Minum susu boleh jadi COMEL!

Saya ni adalah pencinta haiwan. Oleh sebab itu, dahulu.. pernah bercita-cita untuk menjadi seperti doktor haiwan. Tapiiiii... disebabkan tahap pengetahuan dalam bidang sains agak kureng (sila gelak), jadi tak masuk kelas yang belajar biology. Nak amik course vet, kena amik Bio kan? kan? Since I knew my disabilities in digesting Science subjects (eventhoough I've tried boiling Physics and Chemistry books and drank, still.. it didn't work for me..~tipu je~).

Anyhow, I'm happy with what I am now. Namun, sifat kecintaan terhadap haiwan tu masih tebal walaupun tak berjaya capai cita-cita yang sungguh murni itu. Eh.. kesitu pulak perginya...

Kisahnya masa minum susu di satu petang, terasa macam ada mata yang memandang. Pandang keliling takde sape. Teguk lagi susu seteguk. Rasa macam ada yang tak kena je.. Sekali terpandang benda ni atas meja....

comel kan?
Serius nak gelak dengan diri sendiri! Tak perasan pun selama ni cik minah kat kotak ni sungguh comel!!!!!! Mungkin tak secomel yang sebenar, tapi comel di mataku. Sila jangan hairanlah... J ni kan pencinta haiwan. Jadi, si PUTERA & RONALDO dalam drama Lagenda 'Putera Katak' siaran TV3 setiap Isnin hingga Khamis jam 4 ptg tu pun J tengok comel sangaat! hahaha.. 

notakaki: 
1. minumlah susu setiap hari kerana ia baik untuk kesihatan.
2. saya perlukan kalsium yang serasanya semakin hilang dilarikan caffeine. eh... boleh ke?
3. kalsium dalam hati pun turut mencair.
4. awak, sila jangan risau. saya takkan terjun dari tingkat 8 ni. 

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^