Friday, May 10, 2013

Akibat 2 Jumaat ia tiada dikaca tv

Disebabkan PRU 2013. 2 Jumaat drama ni tak ditayangkan. Huh... oleh sebab itu, J pun beli la buku ni. (sangattaksabarye) Tak sangka pulak setebal 900 mukasurat (lebihkurang).

Selalunya, baca karya asal lebih memuaskan...ye tak? So.. Boleh baca sikit-sikit..pelan-pelan...sampai habis.

Eh... malam ni ada la kat tv!
*tolakbukuketepidulu*

***update 12.5.2013*** Habis baca dah semalam. Harusla berbeza dari yang ditulis dengan yang dah di'drama'kan. Menarik lah jugak sebab J boleh baca tak berhenti. Cuma ada beberapa bahagian macam longgar sikit. Apa-apa pun, kalau dah boleh baca habis dalam masa yang singkat, tentulah cerita menarik untuk dibaca. ^_^
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^