Monday, December 19, 2011

iPhone 4S... best ke?

Semorang sibuk dok sebut-sebut pasal menatang alah ni. 

Semorang sibuk nak memiliki menatang alah ni.

Mungkin J dah ada satu X10 pun dah cukup memuaskan hati J. 

Alhamdulillah...


Biorle deme yang banyak duit tu beli sebiji dua.

Biarlah J simpan duit yang tak seberapa ni untuk beli rumah sebijik. 

Baru la BEST kan? 

^_^

notakaki: dia pun sibuk gak dengan iphone4 dia... hmm...simpan-simpanlah duit tu.. jangan mewah sangat belanja. Ingat sikit hari-hari yang akan datang ye?

1 comment:

  1. ehem2..siapakah beliau yg dah ada Iphone4 tu hehehe...:P

    ery pakai cap ayam je ni ha...janji leh kol out kol in...mentenen tgi pakai mahal2 ni..:D..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^