Thursday, November 17, 2011

Tak rasa apa...

15.11.11

Takde rasa apa-apa.


16.11.11

Masih tak ada rasa berdebar


17.11.11

Keputusan UPSR keluar hari ni. Tahun lepas ada la jugak rasa debarannya. Aneh jugak... tahun ni langsung tak rasa apa-apa. 

9.00 pagi

Dora: Ko takde rasa ape-ape lagi  ke?
J: Tak..
Dora: hishh... takkan takde kot?
J: Betul... takde..

10.15  pagi
(Di pejabat)

Dora: Ko tengok la keputusan kita taun ni.
J: ......(pening kejap tengok nombo banyak-banyak atas kertas analisa)...
Dora: ... (mata dah merah)..
J: err.... mana peratusan lulus? (lembabs tol! hihi...)
Dora: ...(dah lap air mata)..
J: mm... turun sikit. Takpela.. OK la ni. Takdela teruk sangat.

Masih takde rasa apa-apa.



J tak taruh harapan apa-apa pun. Sebabnya J tak nak kecewa lagi.
Serik rasanya bila harapan yang disandarkan tak menjadi kenyataan. 
Serik rasanya bila nak melalui perasaan kecewa lagi.
Serik nak memujuk dan merawat hati yang terluka lagi.

Tetap TIDAK  ADA rasa apa-apa.

Kenapala kering hati sangat ni?

haihh...

Above all, I've tried all means to help and guide my kids. I'm sure, my kids have done their very best in their battle field. Nobody to be blamed as everybody has carried out their job well. Anyhow, new strategies needed to be drawn out for next year. There are always room for improvements and also improvisations. Ganbatte!


notakaki: rasa-rasanya... PERASAAN juga ikut mati bersama cinta yang dah mati rupanya....

2 comments:

  1. Berat tanggungjawab seorang guru tp guru juga manusia biasa, ada hati dan perasaan utk dikasihi...mudah2an bertemu kasih yg sejati

    ReplyDelete
  2. Aminn... Time kasih kak kim.. Terharu atas doa kak kim tu.

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^