Sunday, November 20, 2011

Sibuk Sunday

Budak kepochi ni memang tak pernah senang tengok mami buat keje..


Kertas yang keluar dari printer tu dia tak heran. Tapi.. Pen, cermin mata, gunting, klip kertas yang jadi target dia. Melilau je cari benda nak buat main. Tu pun dah sorok gunting bawah notebook kat cermin mata tu.


notakaki: ye tau... Cuti sekolah dah mula. Budak-budak je cuti. Ticernye tak cuti-cuti lagi.... ~_~


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. rajinnya Ian tlg mami wat keje hehehe...

    ReplyDelete
  2. ye la... ranjinn lah sangat. Mouse tu pun di buat macam telur je dah. hehe..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^