Thursday, October 27, 2011

Sape kat sebelah..


Allah... Terkujat jugaklah celik-celik mata, tengok sebelah bantal ada budak bertuah ni.

Tak sedar pun bila dia menempel. Bagusnya tak kacau mami pulaktu.. Elok je tidur terperosok celah bantal.

Nakal-nakal Julie ni, banyak manjanya.. Pandai ambik ati J. Tiapkali panggil, mesti terkedek-kedek datang dengan ekor tegak melentik.

Ian dah takmo tido dengan J dah. *eksyen naa* Sekarang ni, peberet dia tido atas riba opah Iti dia. *jeles*

notakaki: orang lain bangun tido ada hubby, wifey atau anak.. Kite ni dok tido ngan kucing je.. ^_^

Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

  1. hahaha..sama la kita. bangun dengan kucing2 comel

    ReplyDelete
  2. xpa la...ada jugak...dr xda....:)

    ReplyDelete
  3. m.q. & ery: Alhamdulillah.. rasa bahagia tu tetap ada... ^_^

    ReplyDelete
  4. hehe...sama la kite


    eh dah besau lah dak Julie ni cpt jer kan..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^