Monday, October 31, 2011

Lam Ya Zai aka Lays

J suka makan cip kentang Lays ni.. Kalau J tak silap yang ada kat Malaysia ni semuanya made in USA dan em.. em... rasanya takde logo Halal. em.. ade ke? Kalau ada dan J terlepas  pandang, sila maklum ye? Karang tersalah bagi informasi pulak.. huhu...

Sepupu J baru balik dari Kuwait. Jadi J pesan suruh dia bawak balik SEKOTAK. Ye... sekotak ye.. 
Tapi dalam satu kotak tu ada 15 peket kecil. boleh la makan sikit-sikit.

Kat sini mana ada jual sekotak... kan? Yang ada paket besar je..kan? kan?

Tapi... Yang J pesan perasa ORIGINAL. Katanya takdelah pulak. Yang ada Lays Chilli. 

Tak kisah lah... Janji cip kentang LAYS jugak yang dibawa pulang.
Saya sudah sangat gumbira...


Yang J pesan tu yang dalam gambar kat bawah ni. Lays Salt.


Isi dalam kotak.


InsyaAllah... produk-produk Saudi Arabia ni halal. 


Jemput.. ^_^


Oh ye... titipan dari Achik di Kuwait untuk anak-anaknya. Dapat la jugak J tumpang sekaki.. hehehe...
*nota untuk Achik: Inti tat telur tu kena banyak sikit baru la bestt.... hehe... *


No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^