Monday, October 24, 2011

Manic Monday


KELUAAAAAARRRRR!!!!!

Pagi-pagi da bikin mami panas yek?!
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

  1. betul Kak Kim... Dia melepak dalam tu. Nasib baik tak start enjin lagi.

    ReplyDelete
  2. salam pekenalan Ms J, nsb nampak.....kalo tak hancuss...muka dia tergezut...kes yang sama minggu lepas , anak kucing kat umah kawan, putus kaki n tangan...dah tak dpt buat apa...cedera parah...moga2 kes yang sama tak berulang. hati2 yer.

    ReplyDelete
  3. aduhai...sib bek la tgk...adehla..noty nak kena babab nih..ish3x...bt org risau je

    ReplyDelete
  4. Papa saya la ni. Kunon nak bagi budak2 tu amik angin pagi kat laman rumah. Julie ni, curiousity & adventurous dia tinggi sket. Melilau jugak la cari dia tadi.. ingatkan dah keluar pagar. Rupanya melepak celah gril bumper keta. huhu..

    ReplyDelete
  5. Die nak jadi Mekenik lah Ms J..

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^