Tuesday, August 7, 2012

Kena Cium

T_T

Sangat-sangat sedih. Kekasih saya telah dicium orang. Saya dah jaga jarak saya dengan orang depan. Tapi orang belakang pulak yang cium Mr Vee saya. Tuannya sibuk bercinta sampai tak sedar kereta dia dah begerak dan cium Mr Vee.  T_T

Belum cukup seminggu hubungan Mr Vee dengan saya, dia telah terluka. Saya sayangkan kekasih saya. Jika dia luka tercalar, maka saya juga terasa kepedihannya... Sobs...

Nota buat awak: Nasib kita serupa..awal-awal pemilikan bumper buah hati kita kena cium kan?

J: Ya Allah.. Hindarkanlah diri ini dari berasa riak dengan harta pinjaman duniawi ini...amin.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^