Sunday, April 21, 2013

Rindu nak menempel

J tinggal budak berbulu ni satu malam sebab ada program bermalam kat sekolah. Satu malam je tinggal budak-budak ni.

Malam tadi J tido meniarap. Tetiba rasa Ian naik dan tido atas belakang. Adoih.. nasib baik la 4kg je. Kalau 8kg. Mau bengkokkk..

Pagi ni budak ni pulak menempel je kejenya bila J duduk depan tv. J bangun, di pun ikut bangun.

Haihh... tinggal 1 malam je kot..

Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. hehe..best da yg melepak atas belakang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mujur tak lama. Nampak je tak berapa besar. Lama2 lenguh la jugak

      Delete
    2. Mujur tak lama. Nampak je tak berapa besar. Lama2 lenguh la jugak

      Delete
  2. yg kat umh jarang nak tido atas badan tp klu kita baring2, then dorg lompat tu, sangat terasa ke-8kg-an tuuu... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ian je yang suka landing kat tempat strategik. Hihi.. Kalau si julie..camtu je la..macam dalam gambar.

      Delete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^