Monday, October 8, 2012

Gila Rumput!

Rumput dalam pasu ni sebenarnya J dah tuai 2/3 kali. Sebab tu kalau korang tengok video ni nanti, nampak sangat kerongakkan dalam pasu tu. Dan pasu ni J sorok dalam second room. untuk mengelakkan pembongkaran pasu dan penyepahan berlaku dalam rumah. *jenuh nak sapu tu... sebab J guna tanah hitam yang beli kat tesco tu je*

Budak berdua ni selagi tak habis rerumput dalam pasu tu. Selagi tu la menebeng kat depan pintu second room. Bila dah dikeluarkan... inilah jadinya... hehehe...


2 comments:

  1. hehe...nak makan rumput mcm apa jer

    sedap sgt agaknya rumput tu yerk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelahap budak sekor tuh.. Abam Ian elok sopan santun je.. hehehe..

      Delete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^