Sunday, January 29, 2012

Selamat Kembali. Anda tak salah klik.

Yer.. J tukar background sekali lagi. Kali ni dengan template dan ubah-ubah sedikit layout.

Takde keje? adaaaaa..... banyak keje ada. Tapi mood hilang. terbang melayang. J cuma buat yang wajib dan perlu sahaja. Entahla kenapa... Lepas bulan 10 hari tu, mood asyik bergelantangan entah kemana... haih...  Sampai kemas rumah pun malas! Tu pasal la takde sape nak kat kau cik kak... >__<...

J harapkan positive vibes akan keluar memunculkan diri di tahun 2012. Nampaknya masih belum muncul rupanya beliau itu. hhmm... Serba serbi malas belaka semuanya. Makan je yang tak malas! Tu la pasal berat pun dah bertambah.. sobss...


Esok dah kerja semula, banyak juga perkara yang tertangguh yang belum diuruskan. hmm... harap-harap dapat setelkan esok. Letih betul bila kerja yang dirancang tertangguh, bila ada aral  yang membujur lalu melintang patah... tertangguh lagi... +_+

Wahai diriku, sila jangan malas-malas! >_<

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^