Tuesday, March 5, 2013

Scratch Cone Project

Malam semalam punya keje.

Kon buruk tu Pak Mat dapat dari mana ntah. Gam tu pun dia yg beli. Guna berus untuk sapu gam.Tali tu J beli masa pergi Mekah tahun lepas. Jadi kat sini taktaula nak cari kat mana.

Hasilnya...not bad. Tapi tak de sape try lagi. Nanti bali keje nak tengok...ada tak yang berani nak guna. ^_^

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. woaaa...kretip....mcmana idea leh dpt nak guna kon tu? tak terpikir pun..kretip betul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu.. Kan ada jual kat kedai bentuk kon? Cumanya yang tu penuh le..

      Delete
  2. wahhh untung anak bulus dpt tempat asah kuku yg baru..ehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ni hanya abam Ian je yang guna Julie masih belum tunjukkan minat

      Delete
  3. kon tu berat tak? kalau ringan takut terbalik pulak masa dorang mengasah kuku kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang berat kat bawah. Insyaallah tak tumbang

      Delete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^