Tuesday, November 13, 2012

Sakit Mata

Anakanda Julian mudah sangat sakit mata. Habuk masuk sikit je... dah sepet. Bengkak selaput mata putih dalam mata tu. Siap merah menyala lagi. Jap lagi kang berair-air mata dia.. pastu penuh taik mata.. haih... MANJA bebeno Abam Ian ni. 

Bawak Ian jumpa doktor kat Sitiawan Animal Clinic (banyak kali dah datang sini..doktor pun sangat mesra) Sekali hambik.. ubat biji 3 peket. Ubat tiub satu. 


Tapi nak bagi Ian makan ubat kena prepare satu syringe berisi air kosong. hehehe.... memang macam bagi anak kecik makan ubat. lepas dah suap 3 bijik ubat tu, suap air kat dia bagi dia telan. Kalau tak... mesti dia muntah balik ubat tu. 

Hai la anak manja mami ni. Sensitif betul matanya.

Hai... *wink*


No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^