Sunday, August 30, 2009

Ku sudah punya broadband..Yeah!

erm... sepatutnya gembira atau susah hati??? Bukankah ianya menambah satu lagi bil yang perlu di bayar??? huhuhu... Takpe... J anggap mempunyai internet connection memudahkan urusan kerja-kerja harian J, terutama dalam urusan sekolah..


Sebenarnya J agak teragak-agak ketika membuat keputusan nak langgan broadband ni. Dah lama dalam keadaan 50-50. Nak ke, tak payah. So, I decided to subscribe celcom broadband. J amik pakej RM68 setiap bulan. I'm a moderate user. So,I think that should be enough for me. Modem CSL (Duk dalam bilik berkipas pun dah okay untuk menyejukkan dia...) No contract. 1st month free. Registration bayar RM299. Okay ke harga tu??
So far, I'm satisfied with the connection. Kalau balik KL nanti, Insyallah okay la kot kan? Since that, I've been active, planting and harvesting at Farmville in the Facebook everyday...

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^