scroll down for more updated entries, tenkiu... (^_^)
Setiap hari Jumaat kena hantar buku rekod mengajar ke pejabat. Seperti biasa, wajib dilengkapkan dan hantar sebelum pulang. Kalau budak-budak kena hantar buku latihan.. cikgu pun kena hantar gak buku rekod. Masa J buat benda benda ni... sungguh... tak perasan pun tarikhnya. Pagi ni bila nak gunting dan tampal baru J perasan. Tarikh dah silap!!!! Tapi... kalau dapat cuti sampai hari Selasa kan ke best? hehehe..
Kepada Warga Wilayah Persekutuan,
Selamat Hari Wilayah.
Selamat Bercuti.
Selamat Berehat.
Selamat Memenuhkan Shopping Mall!
nota kaki: I was thinking about 'u' when I was doing this. I had never forgotten ur birthday all these years. If you're reading... Happy Birthday!!!
Cuti la ye 3 hari
ReplyDeleteSelamat bercuti...
yup.. berdesup lepas sekolah balik kampung. So.. currently kite dah sampai rumah mak kiter.. yeay!
ReplyDeleteNice fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.
ReplyDelete