Tuesday, June 26, 2012

Chill

J lepak kat luar tengok miss ahjumma. Budak sekor ni diam-diam buka pintu yang renggang (dia memang pandai buka pintu sendiri) dan selamba rock je tido kat situ. Pastu.. Bukak mata sikit, purak-purak buat muka seposen. Eleh.. Chillex la tu konon. Cepukk kang baru tau.

Dan.. Senarai penerima APC tahun ni dah keluar dan J bukan salah sorang daripada mereka wlaupun ada yang menjangkakan J yang akan dapat.
Walau apa pun. J tak kisah. Biar tak dapat anugerah, tapi walau apa pun kerja yang J kerjakan secara terang ataupun tidak, semoga Allah ikhlaskan hati ini untuk terus berkhidmat dengan lebih baik.

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. Julie kan ni..dah besar ekk dia hehe..

    ReplyDelete
  2. a'a.. lagi berat dari Ian pun. ^_^

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^