Wednesday, November 10, 2010

maaf

J tahu..... kalau sekadar maaf tidak cukup.

SANGAT SIBUK bila hari persekolahan menjelang ke penutupnya untuk tahun ini.

Lepas satu.. satu.. datang lagi.. muncul pula satu lagi. Seterusnya bertambah lagi satu bila yang terdahulu sudah berakhir. aahh.... pening juga. 

PKSR 2
Hari Kanak-kanak
Seminar BI
Kursus Kepimpinan
Lawatan tahun 6 
Pertandingan congkak dan bola jaring tahun 6
Intervensi 1
Majlis Anugerah Cemerlang
(ada yang dah sudah, ada yang belum)

dan... setiap hari WAJIB melayan si IAN yang akan bising tiapkali J tutup pintu bilik. haaihh...

Anak gimau saya yang JULING.. hehe..

Nanti dah cuti InsyaAllah J akan update lagi...
Rindukan saya ye?



3 comments:

  1. Wow Ms J. Byknya aktiviti yg nak kena buat. Apa2pun, buat ngan ikhlas. Byk ganjarannya nanti

    ReplyDelete
  2. meowmania: Rasa macam biasa je... kadang2 kuat makan.. kadang2 macam tak je.. He's growing up I guess. Alaa..macam Min & Mon.

    Imran: INsyaAllah.. Banyak yang dah sudah. Hari ni kena tanda kertas ujian intervensi tu. Markah pulak kena KIRA dengan SEGERA. Sabtu ni ada Majlis Anugerah Cemerlang.

    ReplyDelete

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^