Thursday, July 22, 2010

Cap Boye


Sandal ni dah lama beli. 

Gambar pun dah lama di ambil.

Tapi bila nak buat entri tentang sandal ni, heboh isu kalimah yang seakan-akan kalimah Allah di logonya. J takdelah nak kata buta-buta percaya. Pada J mungkin kebetulan je.. mungkin juga direka oleh mereka yang ekstrim. Wallahu'alam.. Jadi entri ditangguhkan, ditepikan dan hampir dilupakan... hehe.. Ketinggian sandal yang satu ini memang agak sayup. Tak kisahlah, janji tapak kaki J tak sakit. Walaupun tinggi tapi masih selesa. Tambah pulak nak kena naik turun tangga 3 tingkat nak pegi ngajar. Kalau pengalas kaki tidak selesa, jenuh tu.... nak menapak ke kelas.


notakaki: rasa macam dah banyak dah entri pasal beli kasut kan??? hehehe... ~lagi tak mau ngaku gilakan kasut~

No comments:

Post a Comment

Nak cakap apa tadi? Sila..sila..

Teachers and their free time...

A teacher somewhere in your neighborhood tonight will be grading papers and preparing lessons to teach your children while you are watching television. In the minute it takes you to read this, teachers all over the world are using their "free time", and often investing their own money, for your child's literacy, prosperity, and future.

Total Pageviews

Please come again.. ^_^